Medlemsmøte med Gøran Sørloth

Arrangementdetaljer

Foredrag ved Gøran Sørloth: Lagarbeid/samarbeid & vinnerkultur med glimt i øyet.

Gøran Sørloth var en av norsk fotballs mest målfarlige spisser på slutten av 1980-tallet og begynnelsen av 1990-tallet. I eliteserien scoret han 74 mål på 174 kamper for Rosenborg Ballklub, og ble seriemester fem ganger og cupmester tre ganger. Han spilte 55 A-landskamper, og scoret 15 landslags-mål. Sørloth var med i Norges VM-tropp i 1994. Han spilte også for tyske Borussia Mönchengladbach og tyrkiske Bursaspor.

Andre poster:

• Orientering fra Styret
  • Boksalg
  • Kaffe med noko attåt

For å ha oversikt over antall i forbindelse med serveringen, anmodes deltakere om å melde seg på (ikke bindende) senest 1. oktober 2021 via denne lenken:

https://bhl.wufoo.com/forms/byasen-historielag-medlemsmate-6-oktober-2021 .
Det er mulig å melde på inntil tre personer pr. skjema.
Vi må fortsatt følge de grunnleggende reglene om å ha god hoste-/håndhygiene, å holde avstand og å bli hjemme dersom du har symptomer på luftveisinfeksjon eller er i karantene eller isolasjon.

Velkommen til et spennende møte!